Site icon

142 – Durant el 2018, molt més que “anar al Teatre”

Durant el 2018, molt més que “anar al Teatre”

Per Imma Barba & Miquel Gascón

Ja estem a punt de tancar el 2018 i volem fer un repàs de les escapades i dels esdeveniments que ens han fet especial  il·lusió durant aquest any que ara acaba, i que ens han fet sortir de la rutina del dia a dia. Perquè per sort hem pogut fer moltes més coses que “anar al Teatre” …

Vam començar l’any amb la nostra participació en la Cavalcada de Reis de Barcelona

🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌

Al mes de febrer vam fer la nostra primera sortida de l’any i amb l’excusa d’anar a menjar carxofes, durant una setmana vam anar cap al sud de la península, i vàrem visitar Sagunt, Xàtiva, Alacant, Elx i Caravaca.

1 / 11

Per celebrar l’aniversari de l’Imma al mes de març, per fi i després d’anys d’espera, vam aconseguir poder reservar al restaurant Tickets de l’Albert Adrià …

🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌

També al mes de març vàrem fer una escapada de dues setmanes a Florència, ciutat que ja conexiem però sempre de forma massa ràpida.

3 / 16
Florencia

Vàrem aprofitar per visitar també Siena i Lucca.

Siena

Lucca

🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌

A l’abril toca fer com cada any una calçotada a Torredembarra

6 / 6

…. i pocs dies després marxem en vaixell a l‘illa de Mallorca on vam passar 15 dies entre Abril i Maig; amb el nostre cotxe vam recórrer més de 2.000 quilòmetres per tota l’illa.

7 / 24

8 / 29

🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌

Petites sortides d’un dia durant el mes de juny i durant el mes de juliol el “Festival Grec”, ens impossibilita literalment, poder sortir de Barcelona.

A principis d’agost aprofitem per fer una escapada a Ripoll i a Ribes de Fresser, per tornar a menjar (com fèiem sovint fa molts anys) al restaurant Els Caçadors, i després passar uns dies a la Vall de Núria, on fem llargues caminades sense la pressió turística que hi ha a altres llocs durant l’estiu.

9 / 6
Ripoll
10 / 15
Vall de Núria

🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌

Una trobada a Calonge amb els amics de “sempre”, una amistat que perdura fa més de 40 anys, d’ençà que els nostres fills eren petits i acampàvem cada any al càmping Pirineus de Puigcerdà;  ara ja han aparegut alguns nets, però la nostra amistat resta intacta. Una jornada de platja i de dinar i sobretot de xerrar al voltant d’una taula.

La segona quinzena d‘agost, com de fet ja fem fa uns quants anys, la passem a Poble Nou del Delta, el nostre “paradís particular” al Delta de l’Ebre, des d’on també fem excursions cap a l’interior, Horta de Sant Joan, Vall-de-roures, Cretas

12 / 25

🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌

…. i al mes de Setembre, uns dies a S’Agarò, per aprofitar que la Costa Brava a la segona quinzena d’aquest mes, comença a estar més tranquil·la i es pot gaudir del paisatge sense gaires aglomeracions.

13 / 19

… i finalment a l’octubre i novembre, un viatge molt esperat, ja que el vàrem haver de suspendre (i perdre l’import dels bitllets d’avió) ara fa 7 anys, a causa del tsunami i posterior fuita radioactiva de Fukushima. Durant 5 setmanes vàrem poder conèixer amb profunditat JAPÓ, en un viatge de somni, que ens ha provocat encara més ganes de saber molt més d’aquest enorme país … i tornar-hi el més aviat possible.

14 / 47
18 / 70
Al voltant d’Osaka, Kyoto i Kobe

🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌🐌

…. i en tornar a Barcelona, abans de les festes nadalenques, fem un altra trobada amb els amics de “sempre”, aquesta vegada a Premià de Dalt…

Que tinguem TOTS, una bona entrada d’any 2019, principalment molta salut, però també molts petits i grans viatges i que puguem gaudir com sempre de bon Teatre.